mandag, juli 10, 2006

Fosterlågen 9 juli

En liten konkurranse med Lars på min gamle hjemmebane. Det så en periode stygt ut da Lars fikk opp to stykker på henholdsvis 30 og 30,5 cm. Men har man sine gamle hotspots, blir man jo vanskelig å stoppe. Etter min teori står det alltid fisk 5-6 cm eller mer over snittet her (snitt på 27cm?). Fiskene gikk bananas da den fikk se en stripete vårflue over seg og det ble en del spektakulære hopp etter flua.














Den første og største hotspot fisken var 32 cm og reddet min dag. Lars forstod heller ikke at jeg har enerett på å fiske på min hotspot først, men nå er altså reglene klare her - Man har førsterett på Hotspot'n når man finner sine egne. Fisket en time på fjellet fra 12-01, men fisken var ikke like bitevillig der. Alt jeg fikk var to store hvirvler etter at fisken avslo flua i siste sekund.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar