onsdag, januar 22, 2014

Ræjetryll 30.3.2013

Som en konsekvens av lite blogging i 2013, har det versert rykter om at jeg har gått fiskeløs, møtt veggen og havnet på psykiatrisk institusjon. Jeg kommer nå på banen for å avkrefte dette. Med mindre noen kan slå i bordet med en pasientjournal, er dette bare vissvass!. Her følger litt bevismateriale sakset fra min fiskejournalen.  

Sjøfiske ved Hjelset 30.3.2013      
Oppdølselva er stor i dag. Snøsmeltingen fra Berg alpinanlegg har gjort sitt. Gammel swix og klistersmurning mikses i slushen og gjør at insektene i elva rømmer på sjøen i hopetall. Smørgåsbord for auren!. Og her inne er det ikke fiskeoppsyn.. Hva kan de i verste fall gjøre? Teoretisk sett kan de vel ikke bure meg inne heller. Jambalaya!  

Exhibit 1




Exhibit 2 - Nå skulle Rom ha sett meg!


2 kommentarer:

  1. Hurra! Du lever!!! :)

    SvarSlett
  2. Onde tunger skal ha det til at du har fått deg dame... Men slikt tøvprat har jeg avfeid som sludder og pølsevev, noe slikt ville han aldri funnet på! Han sliter nok bare litt med syndromet "wrestling the blank page"

    Mulig de tungene ikke var så onde likevel...

    SvarSlett