tirsdag, januar 18, 2011

Fosterlågen - 31. des

Ny tur på isen med Katta Cats. Sør-vest og sludd/regn som angrep vannrett i 9 m/s. Det var ganske guffent, men Røya var på hugget. 7-7 i antall. Katta mente hun fikk den største (545 gram), men siden ikke alle mine ble veid, så får vi aldri vite det helt sikkert (noen liker å synse, andre liker å være sikre..). En sluggert stakk av med pilestikka mi i det jeg skulle ta på meg votter. Jeg hadde satt stikka fast i snøen og snudde meg for å ta de ut av topplokket på sekken. Det gjør man svært ofte ustraffet på Fosterlågen. Men en fisk regelrett rev løs stikka mi fra snøen og dro den ned i dypet. Den må ha tatt springfart eller ha vært gigastor! Trolig det siste siden jeg er slik et storfisker. Typisk 2010-uflaks.

Heldigvis var det ikke Lopez-stikka som ble tatt, her står fotografen klar til svalestup. 





















"Du kan bore like ved hullet mitt slik at det blir litt sosialt". Å som jeg skulle få angre på disse ordene!






2 kommentarer:

  1. Anonym2:56 p.m.

    Ser ut som om det går bedre å bedre for Wildcat. Var det siste fiskedagen eller? ;p

    SvarSlett
  2. Hehe, det var nok en til ja, hvis jeg tenker godt etter.. Men man trenger jo ikke å skrive om absolutt alle fisketurer? :) Blir liksom mye det samme føler jeg;)

    SvarSlett