søndag, april 04, 2010

Brattfjorden 1.april

Ny tur med Glommis til samme sted som sist. Det var tidvis plagsomt mye fisk der på 400-600 gram :) og vi fikk trolig 15-20 i denne klassen. Glommis fikk først en sild (igjen..) før han dro opp en ørretplugg på 1,5 kg, som han ikke tok bilde av (!!) og som han satte rett ut igjen.

På tampen fikk jeg låne et eksemplar av godreka hans som etter få kast nesten ga meg en ørret på godt over kiloen. Den gikk rett til værs og satte så rett mot meg slik at jeg fikk slakt snøre og mista den. Plutselig var det en barnslig konkurranse gående hvor man telte fisk over kiloen, og jeg ble informert om at jeg lå under 1-0 (!). Er man en notorisk sildefisker og tar en ørret på 1,5 kg uten å ta bilde, på 1-april, ja så sier jeg fortsatt 0-0!  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar