tirsdag, desember 30, 2008

Fosterlågen med The Wild Bunch 30.des

Ble noen timer sammen med The Wild Bunch i dag. Bunchen hadde med en rekrutt under opplæring (sukkerrespons og desibel er vel de viktigste kriteriene hva gjelder medlemskap). Jeg tror han klarte seg bra. Roar hadde allerede kvelden før lagt lista høyt med følgende sms: '...Blir barnemat å ta røyepoenget i mårra'. Jeg tok advarselen alvorlig og ladet opp med 12 timers søvn.

Det skulle vise seg at Roar hadde spådd riktig. Etter en liten time hadde både jeg, rekrutten og brødrene desibel fått oss 1-2 røyer hver, og det uten å slite oss ut nevneverdig. Roar hadde 'kanskje hatt ett napp', og satt der med et bekymret drag over ansiktet.

Vi i den yngre garden koste oss derimot skikkelig. Noe småcheeky viste Mathias pappa hvor lett der er å få røye på isen. Roar kom litt nærmere hullet mitt, som var på utlån til Isak, men situasjonen ble vel bare forverret der Isak like etter tok turens største på 460 gram.















Mange teorier og taktikker suste nok gjennom hodet til Roar før han endte opp med en slags mikstaktikk med to stikker i samme hull. Avant-garde!! Jeg grøsset.
Og ikke så lenge etter fikk Roar en ørret på 114 gram! Jeg fikk 3 røyer (rundt 300-400 gram), Isak 1 (460 gram), Mathias 2 (rundt 350 gram) og rekrutten tror jeg også fikk 3 (rundt 300-400 gram).







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar