mandag, desember 31, 2007

Fosterlågen 30 og 31 desember

Søndag 30 desember var jeg og "The Wild Bunch" en tur for å prøve røya. Det var en veldig kald og treig opplevelse for min egen del. Jeg fikk en liten ørret og hadde en fin fisk på i 2 sekunder. Ellers var det dødt. Roar og Isak fikk opp hver sin røye og ørret, mens Mathias trøstet meg med sin ene ørret.




























Jeg kunne jo ikke gå inn i det nye året slik! Derfor ble det en ny tur i langt finere være i dag 31 desember. Startet rundt halv ett med sol og rundt en 5-6 minus. Bettet startet litt tregt, men så var alt tilbake til det gamle. Fikk rundt 10-12 ørretpinner, 4 veldig fine røyer og mista også noen fine. Største røya var tett oppunder årsbeste med 575 gram. Satte tilbake to av røyene, den ene ei fin og feit hunnrøye. Røyene var veldig treige på røyeblinken, så alle røyene ble tatt på mormyrska og rød maggot.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar